2011-04-06 @ 20:49:21

Allt flyter

Hej alla!
Kul att statistiken ständigt stiger, jag kanske verkligen borde ta mig tid att uppdatera mer nu? ;)

Idag har jag inte riktigt gått i samma låga tempo som tidigare i veckan, fastän förkylningen har dragit på ganska rejält. Den underbara hostan är dessutom tillbaka... Hur som helst har jag kört på hela dagen och fått ett par hästar ridna så jag känner mig ganska sliten i kroppen nu. Imorgon blir det nog en hel hög med hästar till att rida!

Jag hade tänkt slänga ut några bommar till Blezter men eftersom jag kom drygt en halvtimme innan hoppträningarna för Camilla Öberg skulle börja var det inte riktigt tid till det. Så jag borstade och fixade med honom och tittade därefter på träningarna lite :)




Kommentarer
Postat av: Hanna - TÄVLING Vinn Ridstövlar :D

Fin bild ! :)

2011-04-07 @ 10:22:57
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: Aleksandersilje

Lovely site keep it i will be back that you.

2012-06-28 @ 06:46:55
URL: http://aleksandersilje.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback