2011-04-05 @ 20:29:59

Ännu en dag

Nu är jag hemma efter ännu en dag full med hästar! Eller ja, jag kom hem för ganska länge sedan men har inte loggat in på bloggen förrän nu.
Jag har hunnit med att rida 3 hästar på APU:n idag med, men det är ingenting som är så intressant ;)

Nu till Blezter! Idag släpptes han in till de andra vallackarna men eftersom jag var på APU så fick mamma åka dit och hålla ett öga. Tydligen ska det ha gått jättebra och han trivdes bra med de nya kompisarna :D
Blezter red jag i ridhuset för första gången! Han har inte varit i ridhus mer än två gånger (löshoppning) så jag var lite fundersam på hur han skulle reagera, men som vanligt klarade han av det galant :D Han jobbade på väldigt bra bakifrån och var väldigt samarbetsvillig, helt fantastiskt helt enkelt!
Spegeln tyckte han var rolig och han stod och luktade på sin spegelbild en stund för att sedan titta bakom spegeln där han letade efter snyggingen han nyss sett. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback