2011-04-30 @ 18:01:02

Blir så less

Jag hade tänkt rida Blezter en runda idag också, men som vanligt blev det inte riktigt som jag tänkt. Han var lite svullen på utsidan av höger bak, strax ovanför kotan - ungefär som han varit tidigare men mycket mindre (som tur är!). Jag blir så less på sånt här, speciellt när det inte har varit några som helst problem i veckan när jag började rida honom lite igen.
Jag kylde benet, friserade honom och sedan fick han beta lite längs paddocken, som vanligt verkade han inte ha något emot att få en massa pyssel :)

Här ser ni hur manen blev. Bilden till höger är tagen lite uppifrån då han tog ner huvudet precis när jag fotade, så manen är inte riktigt så långt i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback