2011-04-07 @ 21:25:56

Dagarna svischar förbi

Japp, dagarna bara rinner iväg, eller svishar förbi, vilket man föredrar att säga. Jag skulle nog välja att säga svischar i detta nu, med tanke på den mindre storm som härjar i Skåne. Att rida en bunke med hästar medan ridhuset håller på att rasa ihop (eller det var åtminstone det som både jag och alla hästarna fruktade) var inte det lättaste, men bra gick det överlag ändå! :)

Blezter red jag en runda i ridhuset, som det konstigt nog inte låter särskilt mycket i när det blåser. Det var även ett nytt underlag inlagt i förmiddags så det flexar lite mer, vilket nog blir bra. Blezter jobbade på fint men blev trött ganska fort, däremot är han väldigt behaglig i handen måste jag säga, så himla lätt och ja... jag kan inte riktigt förklara! Han går lite bakom hand/lod men det är sånt som rättar till sig när styrkan kommer mer :)


Kommentarer
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

ja men det är väl för att jag stöttar upp henne annars skulle hon nog bangat haha :) hon är lite tittig så kryper upp på läskiga hinder så då får man bara supporta :) men tack så mycket :)

2011-04-07 @ 21:47:04
URL: http://forzi.blogg.se/
Postat av: Caroline - TÄVLING, Vinn förstoring av din bästa hästvårbild

Fin blogg! :)

2011-04-08 @ 01:40:26
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback