2011-04-01 @ 22:27:14

Första april

Idag är det en lite halvjobbig dag på året för mig då jag hatar (verkligen hatar) när folk ljuger. Tycker det känns lite skumt att tillägna lögner en egen dag då man inte riktigt kan lita fullt ut på det folk säger. Eller jag kanske överreagerar, men hur som helst är jag extra skeptisk mot folk denna dag.

Idag var det full rulle på Aspehus, som vanligt med andra ord. Jag hann med att rida hela fyra hästar idag, varan två av de var nya för mig. Riktigt roligt och lärorikt att rida så många olika typer av hästar, och att de allesammans gick bra gör bara det ännu roligare!

Blezter har jag borstat idag, dessutom har jag förberett lite inför imorgon (som jag kommer berätta om i nästa inlägg)

Suddig bild från när jag skrittade av C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback