2011-04-09 @ 09:59:40

Godmorgon!

Nu är det morgon igen! Eller mer förmiddag kanske.
Det har varit jätteskönt att få sova lite, tror det var ett par veckor sedan jag fick en sovmorgon senast så den satt fint! Jag ska senare cykla upp till stallet för första gången, hur töntigt det än låter så känns det grymt att skriva det för jag har aldrig haft möjlighet att cykla till stallet tidigare, inte under alla de år jag ridit.

Idag är det även dags för showen, som jag är lite smånervös för. Det är mycket som ska klaffa hela tiden, men med all den tiden och förberedelsen vi lagt ner på detta så borde det gå galant!
Bloggningen vet jag inte hur det blir med idag men jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan!

Det är helt underbart väder idag med sol och klarblå himmel! Kameran följer med till stallet så får jag se vad som fastnar på bild :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback