2011-04-03 @ 14:15:48

Hej och hå

Hej!
Jag har varit i stallet i morse för att byta täcke på Blezter och passade på att slänga ut honom på samma gång. Han verkar trivas bra, äter och dricker som han ska :)
Därefter stack jag till APU:n och fick även ridit en häst idag, fastän de flesta vilar idag. Jag hade inte med mig några saker så jag fick låna en hjälm att sätta på knoppen och rida i bara jodphurs, stödet blir inte det samma som med stövlar om jag ska säga så ;) Det var en häst som jag inte ridit tidigare och det gick ganska bra när jag fått kläm på henne.

Jag ska snart iväg till stallet igen och rida lite, har jag tur så fotar mamma :D

Fina, fina häst


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingår inte utsläpp??

2011-04-03 @ 19:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback