2011-04-16 @ 17:18:24

Molnig lördag

Nu har jag kommit hem från stallet!
Blezters kota blir bara bättre och bättre, nu var svullnaden så liten att man knappt kunde se den med blotta ögat så jag känner mig ganska positiv till att han snart kommer vara helt bra! Jag längtar så otroligt mycket tills vi kan sätta igång igen då han verkligen är en grymt rolig häst att jobba med, kombinerat med det allra viktigaste - att jag såklart inte vill att han ska ha ont! Men jag känner mig hoppfull inför framtiden och har redan satt upp lite mål som sträcker sig till slutet av maj, om dessa kan hållas beror lite på när han är redo att sättas igång igen :)

Blezter som 2-åring :)


Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

sv: Du får hålla dig till imorgon! (a

2011-04-16 @ 19:41:20
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback