2011-04-12 @ 20:26:57

Mycket gjort på lite tid

Idag har jag hunnit med en hel del på lite tid, vilket inte känns helt fel!

Det har regnat en hel del idag och eftersom Blezters täcke blev rejält mörbultat på det förra stället och jag varit tvungen att laga det med silvertejp, håller det i detta regnet inte tätt längre. Tråkigt, men så är det. Lagningen fungerar utmärkt när vädret är torrt och fuktigt, men i detta regnet går det helt enkelt inte.
Därför fick vi sticka iväg och leta efter nytt täcke och det blev en runda på både Hööks och City Gross, tillslut kom ett täcke från Hansbo Event med hem. Visar bild imorgon!

På tal om imorgon förresten! Då dyker veterinären upp i stallet och ska vaccinera Blezter mot botulism så han har det också. Eller ja, han behöver två sprutor till med en månads mellanrum, men detta är första steget :)
Jag slutar dessutom 10.30 imorgon så jag kommer vara tidigt i stallet, superskönt! :D

Bild från GHS 2011

Kommentarer
Postat av: Lokehelene

Very informative and enlightening website

2011-08-27 @ 19:23:18
URL: http://lokehelene.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback