2011-04-04 @ 20:09:14

Nu var det måndag igen!

Idag är det måndag, och ny vecka som inte började något vidare. Jag hade så ont i ryggen att jag knappt kom ur sängen i morse och när jag väl gjorde det så snurrade världen rätt bra. Iväg till APU:n ändå där jag levde i min egen slow-mo värld hela dagen, i slutet hade jag mer än måttligt ont och jag var inte så väldans pepp. Det gick inget vidare med ridningen idag pga ryggen, men det är så ibland.
Jag hade även lite bergsbestigning när jag skulle kravla mig upp på en häst som mäter 1.83 i mkh vilket i sin tur gav mig lite lätt svindel ;)

Blezter åkte jag upp och fixade till och mös med :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad tråkigt att du har ont i ryggen.. :/



Jag får ont i min rygg om jag sover/ligger för mycket i sängen, eller som jag inte tränar mina ryggmuskler ordentligt!



Hoppas att du blir bra snart! :) ♥

2011-04-06 @ 18:26:30
URL: http://mikaelaljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback