2011-04-18 @ 12:12:18

Ny hovslagare - check!

Det är dags att slänga på skor på Blezter, och idag ringde jag och fixade en tid med en ny hovslagare. Han ska tydligen vara väldigt duktig på det han gör!
Jag tog mod till mig och ringde upp, har världens telefonskräck och har nog haft så länge jag kan minnas. Att svara i telefon är inga problem, men att ringa upp någon jag inte känner så väl eller inte alls får mig att må jätteilla. Jag börjar svettas, skaka smått och ja - mår inte så bra helt enkelt. Det blir bättre, men det är minsann inte lätt alltid! Detta är något som går i perioder, ibland bryr jag mig inte så mycket medan jag ibland verkligen mår illa av det, men som tur är kommer de "bra" tillfällena allt mer ofta :)
Vad djup jag blev helt plötsligt! Haha

Avslutar även detta inlägget med en bild från sommaren 2010

Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

sv: nej verkligen inte! Ja dom har alltid varit bra på det! :d

2011-04-18 @ 12:23:33
URL: http://maloukastman.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken hovslagare?:)

2011-04-18 @ 13:00:30
Postat av: Louice

vad e de för hovslagare? :)

2011-04-18 @ 20:11:38
URL: http://louice.pankz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback