2011-04-11 @ 18:14:46

Svårt med rubrik

Nu är jag hemma från stallet!
Jag red Blezter en runda i paddocken och det går stadigt framåt, han vill så gärna vara mig till lags och det blir bra mycket roligare att jobba med en häst som försöker så som han gör! Galoppen kämpar vi vidare med men jag märker redan nu stora förbättringar vilket är jätteroligt :D Underbar häst jag har!
Han blev ganska svettig (noll kondis nu efter vintervilan) så jag fick spola av honom och slänga på ett fleecetäcke. Om någon timme ska jag sticka upp till stallet igen och byta täcke :)

Det där med rubrik är lite svårt ibland kan jag säga, det står mest stilla i huvudet på mig.

Bjuder på en fullt seriös bild från när jag cyklade hem från stallet idag, simultanförmågan är på topp förstår ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback