2011-04-14 @ 14:53:23

Update om Blezters ben

Jag var uppe i stallet tidigt i morse, innan jag skulle iväg till skolan och tittade till hans ben + tog av lindorna. Benet ser likadant ut, möjligtvis har svullnaden gått ner lite. Mamma ringde och pratade med djursjukhuset och det är troligtvis en vrickning och inte lymfangit som jag var så rädd för. Hade det varit lymfangit skulle hela benet blivit sämre och sämre och de tyckte att jag lugnt kunde avvakta ett par dagar men fortsätta med kylning och lindning så det är det jag kommer att göra :) Känns åtminstone tryggt att jag visste någorlunda vad jag skulle göra!

Idag hade vi inga direkta lektioner utan det var nationella i SvB som gällde, hela 5 timmars skrivning hade vi framför oss. Jag tog det lugnt och blev klar efter 2.5-3 timmar men å andra sidan skrev jag inte så jättemycket, drygt 4 sidor men ble för en gångs skull ganska nöjd med min insats och förhoppningsvis räcker det :)

Jag ska snart sticka upp till stallet och min fina häst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback