2011-08-23 @ 15:48:18

Allt på ridgymnasiet, görs på ridgymnasiets vis!

Egentligen brukar jag inte skriva så mycket om skolan då jag tycker att det inte finns mycket som är tråkigare att både läsa och skriva om än just vardagligt skolsnack.

Idag har jag däremot lite roliga saker att skriva om eftersom vi 3:or hittade på en massa störda saker! Jag ska inte bli allt för långdragen ;)

Vi började med backhoppning som gick ut på att vi skulle få små plastgrodor att landa i en läskback. Rena kaoset var det med flygande grodor överallt, men jisses vad roligt! Därefter gav vi oss på curling där en elev skickades ut på rollerblades för att förhoppningsvis hamna i en ring som gav ett visst antal poäng. Den sista grenen var skidskytte som gick ut på att man skulle skjuta gummiband i en liggande papperskorg med hjälp av en skida. Haha! Vi valde förresten ut deltagarna till de olika grenarna innan vi visste vad de gick ut på, och jag gav mig på backhoppningen ^^,
Det hela avgjordes med brännboll i den stekande solen och mitt lag fick dela den totala vinsten med ett annat.


Bild från skidskyttet


Kan inte annat än älska ridgymnasiet, jag kan bara inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback