2011-08-05 @ 18:37:42

Anmäld till nästa tävling!

Jag ska alldeles strax upp till stallet och ta en runda med Blezter i skogen, lite slappt på hacket och bara låta honom gå av eventuell träningsverk från igår! Har fortfarande inte smält hur bra han gick *.*

Igår passade jag på att anmäla mig till vår andra lokala tävling, tyvärr hann det gå över på efteranmälning men eftersom det var första gången någonsin som jag glömde bort att anmäla i tid så är det inte någon stor grej tycker jag. Egentligen skulle jag väl anmält tidigare men det blev helt enkelt inte av och sen ville jag känna hur formen var i nuläget - och den var kanon! ;)
Tävlingen är nästa helg, den 13/8, i Perstorp och vi ska hoppa 90 cm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback