2011-08-21 @ 20:35:40

Äntligen hemma!

Nu är jag äntligen hemma efter en ganska fullspäckad dag!
Jag var på plats i Ödåkra redan från start idag och har fått en massa fina bilder, jag är faktiskt väldigt nöjd med de flesta! Efter sex timmar var jag ganska mör i både kropp och knopp så jag begav mig hem för att få lite mat i magen, sen direkt bort till min mormor för att klippa gräs. Därefter var det bara att ge sig upp till stallet, och det blev faktiskt ingen ridning idag. Vi myste ordentligt istället!

Jag har haft ett bra avslut på lovet med andra ord! ^^,

Här är två bilder från idag, jag håller på och fixa med resten så de kan komma ut så fort som möjligt!

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: tack så mycket :D

2011-08-21 @ 21:37:15
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback