2011-08-07 @ 22:38:08

Återsett gamla vänner

Sent i eftermiddags tog jag och mamma en tripp över åsen och besökte min gamla ridskola - och därmed mina gamla favorithästar. Jätteroligt att se dem, tror det var 2 (eller 3) år sedan sist! Jag har många galna minnen därifrån, jag tillbringade ändå ganska många år där och ridskoletiden är något jag aldrig skulle vilja byta bort. Jag saknar den (och mycket annat från när jag var liten) emellanåt, men allt har sin tid och jag skulle trots allt inte vilja gå bakåt i tiden :)

Första bilden är på mig och min allra första sköthäst Bertil som jag fick för 10 år sedan. Go (och stark) ponny det där!


Damen var min andra sköthäst som jag bytte till något år senare, lite storleksskillnad var det allt! Jag minns att jag som 9 (?) åring inte ens kunde sadla henne själv ^^,


Sista bilden är på Seller, gudasnäll häst det där!

Kommentarer
Postat av: Lina Dolk

Vad kul att du ska ta lite kort på SM, om du får några på mig så hör gärna av dig isåfall :D

Kram!

2011-08-08 @ 10:19:38
URL: http://liinadolk.blogg.se/
Postat av: Rebecka'

åh vad kul att träffa alla där igen :o .. hur var det med Puff? :)

2011-08-08 @ 14:05:17
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback