2011-08-02 @ 15:45:38

Clinic för Niklas Arvidsson!

Jag skickade ett mms till bloggen med en bild från clinicen så ni skulle få se vad det var som hände, men det kom tydligen inte fram...

Hur som helst så var det självaste Niklas Arvidsson som kom upp till stallet och höll en clinic och berättade vad han tyckte var viktigt att träna på och hur man skulle träna. Superbra, och jag blev både motiverad och "lugnad" i att det ibland tar ett tag för hästarna att mogna och bara för att de inte är i alla finaler som 4- eller 5-åringar betyder inte det att de inte kan bli grymma senare. Jag tycker han är väldigt duktig och har ett sunt tänk helt enkelt! :D



Ikväll är det träning för Jenny Arviddson i stallet, så där kommer jag spendera kvällen!

Kommentarer
Postat av: Melina

Jätte fina bilder! :D

2011-08-02 @ 16:50:45
URL: http://humlidumli.blogg.se/
Postat av: anna

vilka fina bilder!

2011-08-02 @ 22:36:40
URL: http://tjurigt.blogg.se/
Postat av: Lisa Gustafsson

Niklas har så rätt så. Jag visste att min 7 åring hade massor av kapacitet, vilket hon visade på 3 års testet och fick massor av beröm av domaren. Sedan kom en mellan fas hon gjorde vad hon skulle i hoppningen men inte mer liksom, och det var vintern när hon blev 7 år som hon helt plötsligt blommade ut och började göra sina enorma språng igen. Min erfarenhet är att de flesta hästar behöver tid på sig att mogna både kroppsligen och mentalt.

2011-08-03 @ 12:28:42
Postat av: Anonym

fyyy vilken fin häst, och grymt fina bilder!!

2011-08-04 @ 16:56:05
Postat av: Erika

Fina bilder! Vad har du för kamera? :)

2011-08-20 @ 13:00:37
URL: http://ettahnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback