2011-08-08 @ 13:10:16

Funderar

Jag ska inte upp till stallet förrän om några timmar, och då blir det en galopprunda i skogen så han får sträcka på benen lite. Han brukar alltid tycka att det är himla roligt och hade jag tillåtit honom hade han legat ner i kurvorna ^^, Galoppsträckan svänger ganska mycket så det gäller att inte tappa kontrollen, ska försöka ta någon bild av den idag så ni får se! :D

Just nu har jag inte så jättemycket att skriv om men lite tid över, så har ni några förslag eller önskemål så tas de tacksamt emot! :D Har ni inte det får ni stå ut med lite sämre uppdatering helt enkelt ;)


Kommentarer
Postat av: hedda

hejj...

kan du inte skriva om vad du tycker om ben-lindor? alltså om du tycket det har för eller nakdelar?, ska man ha lindor när man hoppar eller inte? eller det är bara till dressyr? vad tycker du? ´har man benlindor bara för det är 'snyggt' eller man har det för det skyddar benen? jag vet igentligen inte vad dom gör för nytta förutom att det ser snyggt ut! :D såå jätte taksam för svar på bloggen! :)

2011-08-08 @ 17:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback