2011-08-19 @ 10:49:53

Gårdagens ridpass

Blezter har fått en paus från banan i en vecka, om man bortser från tävlingen i lördags. Alltså har han fått det slappt och skönt med skogen och vila ^^,
Jag försökte mest känna igenom honom lite och se var han låg men det hela kändes bra så jag gav mig på LB:1an - med varierat resultat. Vissa saker (som övergångarna mellan skritt och trav i båda riktningarna, halt, snett igenom osv) gjorde han riktigt bra men när han blev trött kröp han ihop eller drog iväg. Galoppen var super när jag red fram men han hade ingen styrka kvar där i programmet så det gick inget vidare xD

I det stora hela är jag väldigt nöjd med honom, även om jag vill så mycket hela tiden. Det märks att han gärna vill vara till lags och försöker, även om han inte alltid giter. ;)


Kommentarer
Postat av: Therese

Riktigt fin är han :) Passar bra i nya tränset, men nosgrimman hade behövt åka upp 2-3hål ser det ut som haha ^^

2011-08-19 @ 12:39:20
Postat av: Erika

Jättefina bilder! :D Hur stor är hästen? :)

2011-08-20 @ 12:54:09
URL: http://ettahnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback