2011-08-09 @ 22:01:56

Halv guldstjärna

Det har regnat riktigt ordentligt idag så banan var lite... fuktig...
När jag red fram var han verkligen jättefin och lyssnade bra, så jag tyckte det bådade gott inför det lätta bomarbetet jag lagt upp. Tre upphöjda bommar på långsidan var hade jag lagt upp för att få honom att backa av lite och inte bli så överilad, men fungerade det? Icke! Han tog den första som ett hinder (meeegasprång!) och landade nästan i nästa och bestämde sig då för att hoppa de två sista i ett språng. Till sist la jag ner bommarna och längde ganska mycket (jag hade 3 m emellan från början) och då fick vi till det okej så där gav jag mig.
Så det blir en halv guldstjärna till honom idag, han var ju trots allt fin i övrigt :D



Riktig crazy kotte var han idag!

Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: Jaha ne men gud så roligt =)

2011-08-09 @ 22:13:59
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback