2011-08-07 @ 15:26:10

Inget bad

Idag hade jag och en kompis planerat att rida iväg till en sjö/stenbrott som finns här i närheten för att bada med hästarna men då det har regnat och blåst hela dagen la vi de planerna åt sidan igen. Det var riktigt synd att vädret skulle bli så dåligt just idag för jag hade verkligen sett fram emot det! Blezter har aldrig badat eller ens sett en sjö (det är väl ingen sjö, men något i den stilen tror jag) och jag har aldrig ridit barbacka på honom, så det hade absolut blivit en spännande dag haha! :D

Förhoppningsvis kan vi ge oss iväg i veckan istället!


Fast banorna på denna P&J på ÅPK likande sjöar faktiskt , så han har väl sett större vattensamlingar nu när jag täner efter ;) Bilden är tagen på den torraste banan haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback