2011-08-17 @ 20:07:01

På gräsbanan

Just nu sitterjag nere på gräsbanan och bloggar från mobilen medan Blezter betar en bit bort. Något måste man ju roa sig med ;)
Jag provade att linda med paddar för första gången idag och det var verkligen med varierat resultat! Fram gick det utan större missöden med paddarna till bakbenen var verkligen både enorma och omöjliga så jag gav till slut upp och körde med enbart lindorna där bak.
Väl ute i skogen var han superduktig som vanligt, inga problem alls. Han var såklart jäkla pigg efter ett par dagars vila men hade fokus på mig. Galoppfattningarna och det lilla galopparbete jag gjorde med honom kändes väldigt bra. Bådar gott inför dressyrdebuten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback