2011-08-20 @ 22:01:00

Sista sommarlovsdagen

Imorgon är det min allra sista sommarlovsdag någonsin. Det känns ganska läskigt måste jag säga.
Hur som helst så kommer jag (om vädret är okej) spendera en del av dagen i Ödåkra där det är en lokal ponnyhoppning. Det känns som evigheter sedan jag var iväg och fotade, trots att det inte ens är en vecka sedan ^^,

Blezter ska ridas, exakt vad jag ska hitta på vet jag inte men det återstår att se!

Det är inte mycket som ska göras imorgon med andra ord men jag tror att hela dagen kommer gå åt utan problem. Bara tävlingen tar säkert halva dagen :)


Kommentarer
Postat av: Caroline Ellinor Melin

SV: Kul att höra att hon är omtyckt, nu har man höga förhoppningar :D

2011-08-21 @ 08:58:56
URL: http://carolineellinormelin.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hej :)

Jag hoppade LB D-ponny, fotade du det?

I så fall, kan man få dem? :)

2011-08-21 @ 18:05:37
Postat av: FRIDA ELMLUND

SVAR TILL LOVISA



Jag fotade inte hela LB:n så det är inte säkert att jag har några bilder på dig tyvärr. Bilderna kommer förmodligen ut i morgon och då på min Facebook så håll koll där :)

2011-08-21 @ 19:21:52
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback