2011-08-08 @ 22:16:03

Skrittat blötdjuret

Jag vågade inte ge mig ut på galoppsträckan eftersom den i stort sett bara består av gräs och när det regnat såhär mycket finns det risk att underlaget skulle släppa, så jag vågade helt enkelt inte. Han var lite kall när jag tog in honom så jag bestämde mig för att bara ta en skrittrunda idag så han fick upp mjukheten och värmen ordentligt och vi vad väl ute i drygt 45 min. Han var väldigt pigg och tittig på det mesta men jättehärlig att vara ute med som vanligt!
Vi stötte på lite hjortar och de var superspännande tyckte han och inte det minsta läskiga, däremot så var de vita sträcken på stora vägen var döööläskiga? Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback