2011-08-22 @ 22:07:00

Slappa dagar

Det blir ingen tävling i Herrevads Kloster om knappt 2 veckor eftersom jag inte tror att jag kommer vara riktigt där jag vill med honom just då. Styrkan måste såklart till i alla gångarter, men framförallt galoppen så han kan orka bära sig och det tror jag inte vi hinner bygga upp tillräckligt för att göra ett bra resultat tills dess. Tycker det är bättre att vänta tills vi är redo :)

Blezter har fått ta det lugnt nu och det ska fortsätta så i ett par dagar. Bara lite bus i skogen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad stor du är på honom. Du är itne förstor med det är på gränsen.. tänk sen med dressyrläder, kanske dags för en större? :)

2011-08-23 @ 12:12:34
Postat av: Louice Råå

Min chef säljer 2 dressyr sadlar om du är intresserad :p

2011-08-23 @ 16:55:21
URL: http://othello.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lång lång lång lång .... dressyrläder, LÅÅÅÅNG på din häst - Ser du inte det ? :(

2011-08-24 @ 15:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback