2011-08-09 @ 12:42:58

SM i ponnydressyr

När det gäller dressyr på lokal nivå (ibland även regional) är jag inte speciellt road av att sitta och titta då jag tycker att dressyrens lägsta-nivå oftast (och tyvärr) ligger lägre än hoppningens när det kommer till de små klasserna. När det däremot kommer till att titta på och fota de högre klasserna tror jag nästan dressyren är roligare!

SM i ponnydressyr drar igång på fredag i Kågeröd, 25 min från mig, och jag ska försöka vara på plats åtminstone en av dagarna men gärna två! Under lördagen tävlar jag själv (varken SM, ponny eller dressyr) så då blir det förmodligen inte att jag sticker dit då, men fredagen och söndagen ser bra ut! :D

Någon av er som ska dit och titta eller tävla?


Kommentarer
Postat av: jasmin

jag ska dit och hjälpa till ! ;)

2011-08-09 @ 12:52:37
URL: http://justmussepigg.devote.se
Postat av: Anonym

kand u ha frågastund

2011-08-09 @ 15:42:56
Postat av: Elin

Jag ska dit och titta/fota :D

2011-08-10 @ 16:59:08
URL: http://prekness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback