2011-08-01 @ 16:15:18

Småsur

Jag har fått en massa fina saker idag, bla en iPhone! :D
Vi åkte iväg för att köpa den och mitt nya dressyrträns, tyvärr fanns inget av det inne just nu. Telefonen kommer förmodligen imorgon men tränset tar det någon vecka till innan jag kan få, så surt! Jag hade verkligen sett fram emot att få både tränset och telefonen (tränset köper jag visserligen själv) idag så jag känner mig lite besviken och småsur över det nu, men det går över med tiden ;)

Jag äe jättenöjd med sakerna jag fått, och tack för alla gratulationer - både här, på FB och sms :D
(Jag fick ett skal till mobilen av Gabbi också, tack :D!)

Kommentarer
Postat av: Karin

Vissa bild på det framtida tränset? :)

2011-08-01 @ 19:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback