2011-08-10 @ 08:37:00

Snygga ridbyxor

Jag har inga riktigt snygga märkesridbyxor och även om jag tycker JW byxorna är dösnygga är de alldeles för vanliga. Vi åker till Ullared nästa vecka, inte för att det är så troligt att jag kommer hitta några märkesbyxor där, men det är inte just märket jag är ute efter utan jag vill ha ett par byxor som ser dyrare och mer exklusiva ut. Om de bara kostar en bråkdel (och håller sämre) än vad märkesbyxorna gör, är det en smäll jag gärna tar.

Jag kikade inte på Ride with Style's hemsida (känns nästan som jag börjar göra reklam för dem nu? Haha) och hittade ett par jättesnygga ridbyxor från Sonnenreiter. De går loss på 1599:- så de är inte de billigaste, men ack så tjusiga! Ser supersköna ut också! :D



Kommentarer
Postat av: Sofia

Dom var snygga :)

2011-08-10 @ 09:13:03
URL: http://prorider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback