2011-12-19 @ 14:52:00

Hippson Magazine

Tidningen Ridsport har alltid varit den ridsportstidning som landat i våran brevlådan med jämna mellanrum, innehållande allt från träningstips till repotage från tävlingar runt om i världen.

Det jag däremot saknar är en större och mer omfattande del om utrustning, något som jag hört att Hippson Magazine ska vara väldigt duktiga på! Även träningstips ska det, enligt rykte, finnas gott om i Hippson och det känns väldigt lockande... Jag är trots allt mer intresserad av utrustning och övningar än repotagen från tävlingsplatserna, så det kanske vore en idé att prova på Hippson?

Läser någon av er Hippson, och vad tycker ni i så fall?


Bildkälla

Kommentarer
Postat av: Hanna

Måste säga att jag verkligen gillar Hippson. Bra repotage och mycket utrustning, båda gillar jag skarpt. Kan verkligen rekommendera den! Kan även rekommendera alla bloggare på deras hemsida, superkul att följa! :)

2011-12-19 @ 16:26:57
URL: http://hjohanson.blogg.se/
Postat av: warnmark -officiell bloggare Göteborg Horse Show 2012

Hippson är ju bäst Frida!!! ;) Och det säger jag inte bara för att jag bloggar där eller för att jag ser redaktionen som mina "kollegor" utan för att jag har tyckt om tidningen sedan det första numret kom 2008! :D

2011-12-19 @ 18:56:17
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Danielle Narberg

jag älskar Hippson :)

2011-12-20 @ 18:38:11
URL: http://daniellenarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback