2011-12-26 @ 15:15:29

Julklappar 2011

Så, nu har jag äntligen fått tummarna ur att fota det jag fick under julaftonen! Eftersom jag redan fått ett nytt objetiv och ett välbehövligt datorbatteri förväntade jag mig inte några fler julklappar alls, så jag kan därför säga att jag är mer än nöjd ^^,


Lite pengar inför GHS


Anthon Berg's Mini Marzipanbröd (*.*)


En julig T-shirt, något som mamma alltid får för sig att köpa ;)


Och Hippson Magazine! Jag tror mamma har tjuvläst på bloggen... Och eftersom du ändå läser: Mamma! Jag vill ha en transport...

Detta är vad som låg under vår julgran detta året! Jag hakar på Malou och ber er länka till era julklappsinlägg i kommentarsfältet, så både jag och resten av mina läsare kan få se vad ni fick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback