2011-12-16 @ 19:48:35

Läget

Måste säga att skadan börjar bli ganska dryg och tråkig nu, han har trots allt stått i snart 3 månader...
Hur som helst står det fortfarande ganska stilla och svullnaden vill inte ge med sig helt hur jag än gör. Han skrittas 30-45 min dagligen, står med stallbandage på natten och går som vanligt i hagen - mycket mer än så kan jag enligt veterinärerna inte göra.

Jag försöker muntra upp mig själv med att planera tävlingssäsongen 2012, även om det är lite svårt att veta när vi ska vara igång igen så känns det åtminstone lite upplyftande! :D


Svullnaden (vänster bak) syns bättre från sidan men ni kan ändå se att kotan och hasen båda är tjockare än vad de borde vara.

Kommentarer
Postat av: warnmark -officiell bloggare Göteborg Horse Show 2012

:(<3

2011-12-16 @ 22:23:02
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback