2011-12-20 @ 20:10:49

Trav!

Idag provade jag på att trava Blezter lite, något som jag måste säga gick väldigt bra! I början var han dock lite klumpig och "ojämn" (inte oren, bara lite ur takt typ), nästan som om han glömt bort hur man gör... Haha

Hur som helst skötte han sig galant och verkade tycka att det var roligt, jag tyckte åtminstone det! Däremot måste jag säga att min kondition har försämrats avsedvärt den senaste veckorna (varit sjuk osv) så det är verkligen något jag måste ta tag i. Kanske börja lovet med träning?


Något gallig i vänster fortfarande, men det är något som ska försvinna med rörelse. Håller tummarna för att allt detta inte går upp igen...

Kommentarer
Postat av: amanda

Hej jag har missat helt vad har hänt med fina blezter har han varit skadad?

2011-12-29 @ 14:10:36
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

SVAR TILL AMANDA



Ja han har tyvärr det, och är fortfarande. Det är en sårskada som utvecklades till lymfangit med många veterinärbesök och inskrivning på djursjukhuset som följd.

2011-12-29 @ 15:15:56
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback