2011-02-12 @ 08:54:35

God morgon!

Även om vintern har återintagit Skåne (jag hade verkligen hoppats på att det skulle bli vår nu) ser det ut att kunna bli en superfin dag! Solen skiner och himlen är ljusblå, dock är det ganska kallt och tråkigt.
Jag bytade för 2 (?) dagar sedan till ett tunnare täcke på Blezter då han helt enkelt var för varm i sitt vintertäcke, men det är nog dags att byta tillbaka nu igen.

Idag ska jag allra först in till stan och göra en synundersökning till körkortstillståndet, därefter åker vi inom Hööks och letar efter ett täcke. Visserligen är jag inte så förtjust i passformen på Hööks täcken (kvalitén tycker jag är bra däremot) men man vet aldrig om vi hittar någonting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback