2011-02-13 @ 12:16:19

Härligt väder!

Vädret är verkligen jättehärligt - sol och klarblå himmel!
Jag ska snart åka iväg till stallet, förhoppningsvis är det lika fint väder där. Om jag har riktig tur är det inte isigt så jag kan få årets första ridpass (nej, jag har inte suttit på en hästrygg på hela 2011), hur härligt hade inte det varit?!
Nu på förmiddagen har jag mest tagit det lugnt, egentligen borde jag ha pluggat men jag är jättedålig på att göra det om morgonen - jag sitter alltid på kvällen/natten och gör mina arbeten för det är då jag jobbar som bäst.

Jag har även laddar ner VLC så nu kan jag se film på datorn, ni anar inte vilka problem jag haft!

Somsagt, blå himmel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback