2011-02-22 @ 19:39:33

Lite, lite

Hej igen!
Bloggningen har varit lite halvkass idag men det är så det blir ibland, speciellt när jag har lov (och fantasin tryter). Hur som helst har jag fått lite idéer till inlägg och ska såklart försöka så gott jag kan med att knåpa ihop något.
Har ni fler tips och idéer får ni gärna dela med er :)

Idag fick Blezter stå utanför boxen när jag mockade (klappa min intressebäver ungefär..?), vilket han verkade lite konfunderad över. Han kollade hea tiden in till mig, med hö hängande från munnen och med huvudet på sned. Haha så söt!

Här står han, dock tittar han bort just när jag tog bilden :)

Kommentarer
Postat av: warnmark -presspass på GHS 2010-2011 -Vinn benlindor från JW

Sv; Men fy vad tråkigt :o. Fast skönt att de har blivit sponsrade med nya biljetter. Tycker dock att det är konstigt att någon tar biljetterna för att det är ju bara att någon håller utkik på dem platserna på fredag och ser vilka det är som sitter där. För antingen är det ju brottslingarna eller om det är häleri :s

2011-02-22 @ 20:08:52
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback