2011-02-21 @ 13:07:59

Mars månad

Snart är det mars, helt sjukt att så mycket utav 2011 redan gått!

Hur som helst kommer just mars bli en ganska, hm... maffig..? månad för mig. Det är mycket som händer och jag kommer förmodligen behöva minst halva april till att vila upp mig igen haha!

Först och främst
så går jag ut på APU/traktor v.10 och har alltså 5 ganska intensiva veckor framför mig. Samma vecka drar inomhus-SM igång (hopp, storhäst) och där hade jag tänkt stå som fuktionär alla dagar, vilket enligt min planering inte alls är omöjligt.
Mitt i allt detta åker jag till England, och missar då 3 dagar av min APU som jag måste ta igen på helgerna.

Med andra ord kommer just mars bli väldigt krävande då precis allting krockar (jag har faktiskt häst att ta hand om varje dag också), men förhoppningsvis väldigt lörorik och framförallt rolig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback