2011-02-21 @ 11:37:55

Ryttarna på GHS

Nu (eller för någon dag sedan?) kom det ut en komplett lista innehållande alla ryttare som ska tävla under GHS.

Här är listorna:

Hoppryttarna (WC)
Dressyrryttarna (WC)
Young Riders
Juniorer (Morgondagens Vinnare)

De jag kommer hålla extra koll på under lördagen är Rolf-Göran Bengtsson (såklart!), Edwina Alexander, Ludger Beerbaum, Malin Baryard (även om hon för mig inte är en favorit, så är Tornesch verkligen döfin!) och alla de andra svenska ryttarna såklart!

Dressyren är jag inte överdrivet intresserad av men måste verkligen se Rose Mathisen och Bocelli! För er som inte vet så gjorde jag min APU på Gränsbo Stuteri i höstas (som ägs av bla Rose) och spenderade 4 veckor med dessa. Det är även Gränsbo som äger Blezters pappa (Figaro R). Hur som helst, jag ska kolla lite på dressyren också!


Bildkälla

Kommentarer
Postat av: linnea

ååh, då träffade du antagligen min hästs pappa Nobel? :)

2011-02-22 @ 21:40:47
URL: http://hastliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback