2011-02-16 @ 19:36:00

Trött och frusen

Hej igen!
Förutom att jag är trött och frusen, så mår jag nästan okej. Har mått riktigt dåligt idag och mest legat orörlig i soffan. Nu mår jag som tur är mycket bättre!

Jag längtar verkligen jättemycket tills jag kan börja rida igen! Just nu är allt och hårt och knöckligt (eller täckt av is) vilket gör det helt omöjligt att hålla igång. Jag hade planerat att vara igång med tränandet för ganska länge sedan och göra första starten om ganska så exakt 2 månader, vilket inte känns riktigt rimligt just nu. Jag får ta det som det kommer helt enkelt, vi har inte direkt någon brådska med det. Hellre att vi är ordentligt redo än att stressa iväg :)

Vad jag längtar till sommaren!


Kommentarer
Postat av: warnmark -Presspass på GHS 2010 & 2011 -Vinn benlindor från JW

Sv; Jag håller med dig :D

2011-02-16 @ 20:34:44
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback