2011-07-05 @ 09:41:22

Äntligen fixat!

Blogg.se verkar äntligen ha fixat problemen, men jag måste säga att jag är trött på hur ofta det faktiskt klabbar. Detta var knappast första gången...
Hur som helst har jag gjort lite förändringar i designen då jag tröttnade på det gamla. Mer ska fixas så småningom, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Kan ni inte se det nya så tryck F5 (eller kommando R på mac).

En bild jag tog när vi var ute och red i förrgår, hur fint har vi inte det?! Jag lyckades inte fånga alla fina färger, konstraster och ljuset med mobilkameran tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Josefine m. ridtravaren bellie

Det är synd att blogg.se strular så mkt, men samtidigt är det den mest tilltalade bloggdomänen oxå tycker jag. Läser i regel inte bloggar som inte är på blogg.se ;) Så störande utformning på alla andra..

2011-07-05 @ 11:26:43
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback