2011-07-16 @ 19:06:21

Bilder på gång

Jag broddade Blezter idag och gav mig ner på gräsbanan för att känna mig för lite. Han har aldrig gått broddad innan och jag tänkte att det kunde vara bra att prova på innan tävlingen på torsdag. Han har dessutom aldrig hoppat på gräs så det var egentligen en sak till jag hade att checka. Vissa hästar blir så otroligt osäkra när de "sätter sig" i gräset lite mer än vanligt, och om så varit fallet tror jag att jag skulle skippat broddarna på torsdag. Munka har superbra underlag och jag har tävlat på deras gräsbana 4-5 gånger och aldrig haft broddat så jag tror det hade gått ändå.
Dagen till ära blev det en snabb pannknopp och ett av pannbanden jag visade igår :)

Det kommer snart fler bilder, men här har ni en

Kommentarer
Postat av: Danielle

Vilken dag ska du hoppa i Munka?:)

2011-07-17 @ 22:14:57
URL: http://daniellenarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback