2011-07-23 @ 20:54:04

Blött väder leder till blöt häst

Blezter står i detta nu i sin box och tuggar i sig en massa hö och halm, och förhoppningsvis kommer han torka snart. När jag skulle hämta honom (i ösregnet -.-) såg jag att han tyvärr var längst bort i hagen och även om han alltid brukar komma skrittandes när jag kallar fanns risken att han inte skulle höra mig, men jo då! Lilla hästen tvärvände och kom travandes mot mig och när han närmade sig den lite lerigare biten av hagen saktade han av och tog sig igenom den med höga ben och en min som sa "matte, detta är såååå äckligt!" Haha han är så go! :D

Hur som helst är jag hemma en vända för att äta lite i väntan på att han ska torka, passar på att slänga in en lite soligare bild som kanske kan muntra upp i detta höstväder?


Kommentarer
Postat av: Felicia - Stall Viggeby

vilken fin blogg du har! :D haha, min häst brukar också stå längst bort de dagar det är sämst väder eller jag är som tröttast x)

2011-07-24 @ 00:19:12
URL: http://stallviggeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback