2011-07-12 @ 17:27:56

Chilla med hästen

Blezter var väldigt taggad igår när vi skulle iväg, förmodligen kände han på sig vad vi skulle. När jag badat honom gick vi ner på gräsbanan så han fick torka i solen och där släppte jag honom och slog mig ner i gräset ett par meter ifrån honom.

Jag tycker det är jätteviktigt att kunna göra såna här saker, att lita på sin vän. Jag vet var jag har honom, och jag litar på honom. Han sviker aldrig mitt förtroende och stannar nära mig, därför fortsätter jag göra sånt här.





Kontakten på marken tycker jag är minst lika viktig som ridningen, om inte viktigare. Jobba därifrån så kommer ni få ett bra mycket roligare liv med hästen!

(gräsbanan/gården är inhägnad, så skulle han få för sig att gå ifrån mig kommer han inte ut på vägen)

Kommentarer
Postat av: Caroline Ellinor Melin

Nu är de skickade, glömde skriva att de var från mej... xD hoppas där är nån du gillar

2011-07-12 @ 18:50:55
URL: http://carolineellinormelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback