2011-07-20 @ 22:03:47

Färdigt!

Nu är allt klart inför imorgon och det är så skönt!

Tvättandet gick bra som vanligt men flätorna hade jag lite problem med. Flugorna var på honom så han ville inte riktigt stå stilla och hans man är redan svår som den är att fläta, en fläta fick jag göra om minst 5 gånger xD
Jag gjorde flätorna så hårda jag kunde och förhoppningsvis räcker det för att de ska klara natten. Om jag inte minns helt fel sover han oftast på vänster sida = inga flätor i halmen (=lättad Frida).



Jag ska snart gå och lägga mig för det blir en tidig morgon!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Roligt med tävling :) Nu har jag ju inte läst din blogg så flitigt.. vad ska ni tävla i för gren? :P

2011-07-20 @ 23:05:22
URL: http://mikaelaljungberg.blogg.se/
Postat av: Therese Jensen

sv; haha känns som vi har rätt lika syn när det gäller tävling ;p. Ska vara snyggt och prydligt, kvittar vilken nivå ;p.



Lycka till!! :D

2011-07-21 @ 06:19:02
URL: http://livetenligttherese.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback