2011-07-22 @ 11:22:53

Godmorgon!

Uppdateringen var lite tråkig igår kanske då jag inte skrev om något annat än tävlingen men kvällen spenderades med att titta lite på film och rensa upp lite bland bilderna på PC'n som jag använder som lagring innan de läggs över på skrivor för slutgiltig förvaring (haha) så småningom. Å andra sidan tror jag att ni kanske kan tycka att det är lite roligt att se och läsa om tävlingen, det tycker åtminstone jag när jag kommer in på en blogg! :)

Hur som helst så har jag inga större planer för dagen utan jag tog en sovmorgon till 10. Blezter ska antingen skrittas för hand eller uppsuttet så han får röra lite på musklerna och sakerna från igår ska putsas.
Andra delen av min utrustning ska jag också försöka få upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback