2011-07-17 @ 20:06:13

Hemma från stallet

Uppdateringen idag har verkligen inte varit något att hurra över, men jag har inte varit i stallet förrän nu på kvällen så jag hade egentligen ingenting att skriva om.

Blezter vilade idag så jag passade på att mysa med honom, bara rykta och så. Manen fick sig en liten frisering och jag tog och gjorde ett par knoppar för att se om manen var rätt längd osv, vilket den verkar vara :)


Ett par tjejer höll på att hoppa lite när jag kom upp till stallet så jag passade på att fota lite, alltid roligt!

Tack för tipsen på tränare jag fått förresten, både bland kommentarerna men även på facebook och via sms! Det är supersnällt av er :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tror hon är A eller B tränare..hon är riktigt duktig! Hon tränar folk på alla nivåer (nybörjare till folk som rider medelsvår dressyr) Hon håller sina träningar hos sig i Ingelstorp (det ligger utanför strövelstorp) där hon både har ridhus och paddock :)

2011-07-18 @ 12:05:02
URL: http://prekness.blogg.ser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback