2011-07-25 @ 21:38:28

Lyckat ridpass!

Regnet gav inte med sig idag heller så jag utnyttjade ridhuset ännu en gång och tog det nya bettet idag igen. Det gick mycket bättre idag och vi hade faktiskt ett av våra bästa ridpass någonsin! Han lyssnade jättebra i alla gångarter och galoppfattningarna satt verkligen jättefint! Jag provade mig på några på rakt spår och det brukar vara svårt för honom att reda ut men idag blev det rätt alla gånger utom en - och då var det jag som inte förberedde honom helt. Kanon helt enkelt :D

Jag ska prova att rida på bettet ett par gånger till, men jag tror att det kan vara det jag letat efter!


De hade lagt in mer underlag i ridhuset, eller ja, i hörnorna ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad är det matrial typ? :)

2011-07-25 @ 23:20:58
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

SVAR TILL ELIN



Vet inte vad det kallas men det är något sorts tyg/ull-aktigt som ger bra stötdämpning.

2011-07-26 @ 09:41:52
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback