2011-07-25 @ 13:42:22

Min utrustning - skor och stövlar

Nu är det dags för del 2 av "Min utrustning" och denna gången blev det skor och stövlar som ska få sig en presentation!


- Vi börjar med mina underbara ridskor! Märket är CRW och de köptes på Hööks i mitten av juni i år och är använda mycket flitigt sedan dess. Drygt 500:- tror jag att vi gav för dem, och de är gott och väl värda varenda krona! De ger ett bra grepp i stigbygeln och är supersköna att gå i, dessutom är de snygga! Min produktrecension av dem finns här.


- Mina allra första läderstövlar köptes för 4 år sedan och hänger sig fortfarande kvar, ett par Mountain Horse SCS3. Tyvärr har de satt sig mycket, i kombination med att de var (och är) för stora i vaden och att jag har växt sedan jag köpte dem passar de egentligen inte i benen, men eftersom de är så himla sköna i både ridningen och på marken använder jag dem flitigt ändå! Runt 2300:- betalade jag för dem och de är även de värda varenda krona - som vardagsstövlar! Köptes på City-Gross


- Sist men inte minst har vi mina bruna Tretorn Advance som jag köpte för 1,5 år sedan. Välkända stövlar, så jag tror inte jag måste dra ut på beskrivningen alltför mycket. Underbart sköna att rida i, dock är de inte så sköna på marken som det påstås. Betalade 2900:- för dem på HEP. Inte riktigt lika prisvärda som mina andra skor/stövlar då de inte håller riktigt samma kvalité (trots priset och märket), men jag är absolut nöjd med dem!

Kom gärna med förslag vad nästa del ska handla om, annars väljer jag själv :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kan du inte länka till 1:a delen av utrustningen?

Jag hittar den inte :)

2011-07-25 @ 20:26:51
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

SVAR TILL AMANDA



http://fridaelmlund.blogg.se/2011/july/min-utrustning-trans.html

2011-07-25 @ 20:48:06
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

schabrak och bett!

2011-07-26 @ 17:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback