2011-07-15 @ 11:07:31

Minns ni?

Igårkväll letade jag efter ett bett som jag inte använt på åtminstone 5 år, och därför kändes hjälmpåsen som det bästa stället att börja leta. Där har jag i stort sett allting man någonsin (eller aldrig) kan behöva ;)

Jag hittade en massa kedje-pannband, minns ni hur populära de var för ett par år sedan? Jag hade alltid denna typen av pannband på Daffan när jag var yngre och åtminstone här omkring var det det och ingenting annat som gällde, ungefär som swarovski är nu ;) !



Jag tror faktiskt Blezter skulle bli ganska snygg i de två längst ner :)

Kommentarer
Postat av: Isabell Premfors

snäääälla för min skull, sett på han de rosa och ta fina bilder:D tror han hade varit sjukt gullig i de:D

2011-07-15 @ 15:42:19
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

SVAR TILL ISABELL



Haha ja du han hade nog faktiskt blivit riktigt söt i det :D vet inte om det passar för det är nog ponny eller cob men jag ska absolut prova :D

2011-07-15 @ 21:42:30
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/
Postat av: Hanna

Shit va fin ponny du har!!!! Är det din??

2011-07-16 @ 14:10:30
URL: http://thelittleponygirl.blogg.se/
Postat av: Linn Skjetne

Ah jag får sinne, det översta pannbandet hade jag på min cponny fast mässing. Letar överallt efter ett sånt till Lucky, men hittar det inte någonstans. Det var bättre förr! haha

2011-07-16 @ 22:30:40
URL: http://linnskjetne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback