2011-07-20 @ 16:43:56

Packat och klart!

Nu är allt packat och klart inför imorgon, förutom Blezter då såklart ;)

Det ska bli så himla roligt att komma ut och tävla igen och jag måste säga att jag saknat min kavaj lite faktiskt, jag vill inte riktigt ha den när jag är på P&J's för det känns som om jag är lite "överklädd" men på lokal och uppåt är det nästan ett måste med kavaj. Jag bryr mig inte så värst mycket om andra har det eller inte, men för mig är det ganska viktigt att jag har den på. Det höjer helhetsintrycket!

Samma sak men knoppar! Jag vet att det finns de som inte tycker att man knoppar på lokalt, men återigen tycker jag att ett par välgjorda knoppar höjer helheltsintrycker ännu mer (medans dåligt gjorda sänker). Dessutom behöver folk egentligen inte bry sig så mycket om vad andra har på sig eller sina hästar ;)

Nu spann inlägget iväg i en oväntad riktning, vilket är väldigt sällsynt (läs: händer aldrig) när det gäller mig, men så kan det bli ibland ;) Jag sticker upp till stallet ikväll och tvättar, flätar och fixar broddhålen så vi är helt redo för morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback